familia

familia

Friday, January 1, 2010

selamat jalan 2009..selamat datang 2010

Salam anak2 mama...

Hari ni merupakan hari pertama dalam tahun 2010..nampaknye kite semua dah melangkah sekali lagi ke satu tahap kehidupan yang baru..

2009..sesungguhhye banyak memberi seribu kenangan pahit dan manis..kenangan ini akan terus kite tinggalkan menjadi kenangan dan kite akan menghadapi satu kehidupan baru yang juga akan menjadi kenangan satu hari nanti..ape pun yang pasti..anak2 mama tetap membesar dari sehari ke sehari dan akan mempamerkan seribu satu karenah yang kadangkala memeningkan kepala mama..tp seme yang abang n adik buat..takde satu pun yang menyusahkan mama..semuanye mencuit hati mama n kadang membuatkan mama 'geram' sangat..hehehe..

Kisah 2009 yang memberi banyak pengajaran dan seribu pengertian buat diri mama..kenangan2 serta pengalaman2 ini membuatkan mama lebih mengerti tentang kehidupan, lebih matang dalam membuat keputusan dan lebih bijak dalam mencari jawapan..walaupun jawapannye kadangkala tidak mama temui..kadang2 mama juga buntu dalam menghadapi kehidupan ini..tapi dengan kehadiran anak2 mama, papa serta orang2 yang mama sayangi..membuatkan mama lebih tabah..

Namun begitu..mama bukanlah seorang yang suka melihat kenangan..kenangan adalah hari semalam yang akan ditinggalkan..kenangan tetap menjadi sejarah..yang pasti..kite tetap akan melangkah ke hadapan..kita tetap akan melalui seribu satu dugaan dihadapan sana..kenangan2 ini akan memberi lebih kekuatan untuk ke sana..

Anak2 mama..bermulanya tahun baru ini, mama seakan mempunyai semangat baru..harapan baru..mama ingin yang yang terbaik n terhebat untuk anak2 mama..mama ingin jadi 'pembantu' yang akan sentiasa menyejukkan hati papa..mama berharap akan menjadi anak yang solehah buat nekma n tokbah..mama harap akan menjadi pendengar yang terbaik untuk client2 mama..mama mahu jadi yang terbaik untuk semua yang mama SAYANGI...

Anak2 mama..

Mama jugaa berharap kehadiran tahun baru ini akan memberi seribu keceriaan untuk keluarga kita..tak sabar untuk mama melihat anak2 mama membesar..doa untuk anak2 mama..semoga anak2 mama menjadi seorang yang berguna untuk agama, bangsa dan negara..

Mama rs cukup buat kali ini..yang pasti mama sayang anak2 mama..mama sayang 'imam' mama..mama sayang semua yang mama tahu juga menyayangi mama...

Selamat tinggal 2009..kita mulakan hari2 yang ceria di 2010...

LUV anak2 mama n papa...

No comments:

Post a Comment

anak-anak

anak-anak